ارتقای موتور سیتروئن C1 به استاندارد یورو 6.2

گروه PSA، سیتروئن C1 را با استاندارد یورو 6.2 به موتور جدیدی ارتقاء داده اند. این تیم با همکاری شرکت تویوتا قطعات این موتور را به یک موتور سه سیلندر VTI72 که قدرت بیشتر و آلایندگی کمتر را به همراه دارد، ارتقاء داده اند. این موتور یکی از اولین موتور های است که توانسته است آخرین استاندارد یورو 6.2 را در مساله آلایندگی هوا دریافت کند.

این موتور با همکاری دو شرکت PSA و تویوتا با هدف تغییری مفید در خصوص کنترل استاندارد آلودگی و آلاینده های هوا ساخته شده است و همچنین اتوموبیلی با قدرت بیشتر و آلودگی کمتر را در اختیار مشتریان قرار میدهد. با تشکر از بازسازی هایی که درخصوص VTI یک لیتری انجام شده است، آخرین اخبار حاکی از ارتقاء جدید آن است. حالا ، با قدرت 72 اسب بخار ،C1 جدید چهار برابر بیشتر از همتای اسبق خود قدرت میدهد.

این موتور جدید شرکت سیتروئن، سه سلیندر یک لیتری و گازوئیل سوز میتواند به گیربکس دستی 5 سرعته یا اوتوماتیک ETG مجهز شود. و حالا موتور VTI72 قرار است تنها موتور مورد استفاده در ماشین های سیتروئن C1 شود. سیتروئن از دو مدله بودن ماشین های C1 خبر داده است.

به طوری که مدل اول، با همکاری برند فرانسوی Elle و با نام همین شرکت به اسم C1 Elle ساخته میشود و دیگری نیز به صورت سواری شهری به بازار عرضه میگردد. این دو نسخه منحصر به فرد ، در می سال 2018 در انگلستان به نمایش گذاشته میشوند.

HTTPS://WWW.ENGINETECHNOLOGYINTERNATIONAL.COM
BY SAM PETTERS APRIL 2018

مطالب مرتبط