امکان دسترسی پلیس به ویدئوهای ثبت شده با زنگ در هوشمند منازل فراهم می شود

“آمازون” از همکاری خود با برخی از سازمان‌های مجری قانون خبر داد که می‌توانند به اطلاعات زنگ در هوشمند این شرکت دسترسی داشته باشند.

به گزارش  لایف‌هکر، اوایل ماه جاری، خبری مبنی بر گفتگوی آمازون با سازمان‌های مجری قانون منتشر شد. گزارش‌ها حاکی از این هستند که آمازون قصد دارد امکان دسترسی پلیس را به ویدئوهای ثبت شده با زنگ در هوشمند خود فراهم کند تا به تصمیم‌گیری در مورد نحوه استقرار نیروها و همچنین ایجاد پست‌های مربوط به اخبار جرائم در اپلیکیشن آمازون کمک کرده باشد.

آمازون به تازگی پستی را درباره همکاری خود با سازمان‌های مجری قانون منتشر کرده و در آن به طور خاص، به 405 سازمان مختلف اشاره می‌کند که با آنها در این زمینه همکاری دارد.

با این دسترسی، موسسات مجری قانون ممکن است تا آنجا که می‌توانند در مشاهده و اظهارنظر درباره پست‌های مربوط به اخبار جرائم که در اپلیکیشن آمازون منتشر شده، نقش داشته باشند یا شاید به درخواستی برای ضبط ویدئو که توسط زنگ هشدار شخص حادثه دیده اعلام شده رسیدگی کنند.

هنگام ارسال پست در اپلیکیشن، نقشه‌ای از همه سازمان‌های مجری قانون که با آمازون همکاری دارند، ارائه می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که این برنامه، روش خوبی برای آگاه شدن از محیطی است که در آن زندگی می‌کنید.

منبع:ایسنا 

مطالب مرتبط