این مسواک هوشمند 99.99٪ از میکروب ها و باکتری های دهان را می کشد

مسواک هوشمند موسوم به «کوماموتو» یکی از مفیدترین ابزارها برای بهداشت دهان و دندان است. استفاده از مسواک یکی از متداول ترین روش ها برای بهداشت دندان ها است. اما این روزها افزون بر مسواک های عادی، استفاده از ابزارهایی مثل مسواک برقی و انواع محصولات هوشمند بهداشتی نیز بسیار رایج شده است. در حال حاضر یکی از جدیدترین ابزارها که به همت گروهی از پژوهشگران ژاپنی طراحی شده نوعی مسواک قالبی اتوماتیک است که به شکل درجا دندان های کاربران را تمیز می کند.  این ابزار می تواند یک پاکسازی 360 درجه انجام داده و تجربه سفید کردن دندان ها را در کمتر از یک دقیقه ارائه دهد.

 

Related image

به گزارش آردی نیوز به نقل از سرویس آی تی انتخاب ، این محصول چند وظیفه را همزمان انجام می دهد. برای مثال اقدام به پاکسازی عمیق، سفید کردن ندان ها و پاکیزه سازی محیط لثه ها و دندان ها می کند.

بر اساس آمارها این مسواک اتوماتیک 99.99٪ از میکروب ها و باکتری های دهان را می کشد. سیستم ماساژ لثه این مسواک به ساقه دندان ها نیز کمک می کند.

Image result for Kumamoto Toothbrush

این مسواک در عرض  30-45 ثانیه دندان ها را پاکیزه می کند. برای استفاده از این مسواک تنها کافیست هر یک هفته یکبار مسواکتان را شارژ کنید.

این مسواک در 3 مدل و برای کودکان و بزرگسالان در دسترس است. قیمت این محصول 87 دلار است.

مطالب مرتبط