بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ۲۷ الی ۳۰ تیر ۱۳۹۸

یست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با حضور وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه آغاز به کار کرد.
بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار «آینده  بهتر» و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، صبح امروز (پنجشنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور اعلام می‌شود، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وزرای ارتباطات کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه حضور داشتند.
همچنین هیئت‌های مختلف از کشورهای چین، آذربایجان، عراق، ارمنستان، روسیه، ترکیه، قطر و افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات و نیز جذب بازارهای منطقه، در این حوزه برگزار شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: زیست‌بوم ICT ایران توانمند است و نمونه این توانمندی در نمایشگاه الکامپ امسال قابل مشاهده است.
وی تأکید کرد: با وجود چنین انگیزه‌ای، شاهد آینده روشن خواهیم بود که ما را به سمت ایران هوشمند سوق می‌دهد.
ایران الکامپ ۲۰۱۹ از امروز به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

مطالب مرتبط