تاکسی های خودرانش آماده ورود به بازار اروپا

شرکت آلفابت در تلاش است تا سرویس تاکسی های خودرانش را آماده ورود به بازار اروپا کند.

به گزارش آردی نیوز به نقل از سرویس آی تی انتخاب ،شرکت آلفابت امیدوار است با ارسال سرویس تاکسی های خودرانش به اروپا مسیر فعالیت های خود در قاره سبز را هموار کند.
درواقع  قرار است پس از آنکه واحدهای خودران آلفابت در اواخر سال جاری در ایالات متحده راه اندازی شوند، در مرحله بعدی وارد اروپا شوند.

جان کرافیک، مدیر اجرایی وایمو در این خصوص، گفت که این شرکت می تواند با همکاری یک شریک دیگر وارد بازارهای اروپایی شود، اما باید عجله کرده و زمان را هدر نکند.

کرافیک تاکدی کرد: “ما در وایمو فرصت هایی برای آزمایش محصولات مختلف و شاید حتی استراتژی های متفاوت برای ورود به بازار داشتیم. اکنون این امکان وجود دارد که ما در اینجا یک رویکرد بسیار متفاوت از رفتارمان در ایالات متحده داشته باشیم”

شرکت وایمو از وسایل نقلیه ساخته شده توسط فیات کرایسلر (FCA) و جگوار لندروور در ناوگان خودران خود در ایالات متحده استفاده خواهد کرد.

این شرکت برنامه دارد در ماه های آینده سرویس خود را در بخش های مختلف فونیکس و آریزونا راه اندازی کند و قصد دارد برنامه مذکور را به تدریج  به طور گسترده ای در ایالات متحده گسترش دهد.

کرافیک گفت: “احتمالاتی وجود دارد که اگر با شرکای اروپایی کار کنیم نام تجاری ما نیز تغییراتی را در اروپا شاهد باشد. اما باید دید شرایط چگونه پیش می رود.”

شرکت های بزرگ فناوری،مثل تسلا در تلاشند بازار خودروهای خودرانشان را توسعه دهند.طی هفته گذشته فیات کرایسلر اعلام کرد62 هزار خودروی مینی ون خود را وارد روند عرضه به وایمو خواهد کرد.

مطالب مرتبط