تا سال ۲۰۲۳ قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید!

سرمایه‌گذار شناخته‌شده ارزهای دیجیتال با تاکید دوباره بر روی پیش‌بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار طی ۴ سال آینده، در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس اظهار داشت که سرمایه‌گذاران برای مشاهده بیت کوین به عنوان پناهگاه امن شاید کمی بیش از آنچه انتظار می‌رفت باید صبر کنند.

به نقل از کوین تلگراف و در تاریخ ۱۸ مرداد، تیم دراپر ضمن تغییر پیش‌بینی گذشته خود، اظهار داشت که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۳، به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. روند فعلی بازار از جمله دلایل این پیش‌بینی از جانب دراپر عنوان شد. وی در ادامه افزود:

اتفاق‌نظر مردم نسبت به بیت کوین بیش از چیزی است که تصور می‌کردم. فکر می‌کردم رقبای قدر زیادی وارد عرصه شوند، اما در حال حاضر مردم به دلیل غیرمتمرکز بودن بیت کوین به سمت آن متمایل شده‌اند.

تا سال 2023 قیمت بیت کوین به 250,000 دلار خواهد رسید!

دراپر پیش‌تر نیز بارها و بارها نسبت به قیمت بیت کوین اظهارنظر کرده و بود حالا با طولانی‌تر کردن مدت زمان رسیدن بیت کوین به سطح پیش‌بینی‌‌اش، این مقدار را ۴ سال عنوان کرده است:

قیمت ۲۵۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲، اما کاملا مطمئن نیستم، شاید این اتفاق سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ رخ دهد.

بنابر گزارش کوین تلگراف، صحبت‌های محکم و مطمئن دراپر، شاهد حمایت‌های زیادی از جانب طرفداران ارزهای دیجیتال بوده است. وی در صحبت‌های خود اوضاع بی‌ثبات در چین را فرصتی برای پرواز به سمت بیت کوین خواند.

با وجود اینها، دراپر بر خلاف شخصیت‌هایی همچون «جان مک آفی»، اعلام نکرده که در سال ۲۰۲۳ و با رسیدن بیت کوین به قیمت مورد نظرش چه کاری انجام خواهد داد.

مطالب مرتبط