تجربه خرید از فروشگاه زنجیره‌ای با “واقعیت مجازی”

فروشگاه زنجیره‌ای مشهور “والمارت” می‌خواهد تجربه خرید از فروشگاه‌های خود را به واسطه فناوری واقعیت مجازی برای مشتریان خود فراهم کند.

به گزارش آردی نیوز و به نقل از انگجت، گویا شرکت “والمارت”(Walmart) که بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دنیا است، در مورد فناوری واقعیت مجازی(VR) جدی است و پروژه بعدی آن می‌تواند تجربه خرید مجازی را ممکن کند.

بلومبرگ گزارش داد که این شرکت برای دو پتنت ثبت اختراع کرده است که یک اتاق واقعیت مجازی را نشان می‌دهد که مشتریان می‌توانند از طریق هدست‌های واقعیت مجازی از فروشگاه بازدید و خرید کنند.

ایده این است که مشتریان بتوانند تجربه خرید سنتی را با یک خرید جدید در قالب یک فروشگاه واقعیت مجازی و انتخاب اقلام از قفسه‌های مجازی که بعدا برای آنها ارسال می‌شود، عوض کنند.

“والمارت” در ماه فوریه از یک استارتاپ واقعیت مجازی کمک گرفت تا ایده خود را واقعیت ببخشد و در ماه ژوئن یک تور خرید مجازی را راه‌اندازی کرد.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند در فروشگاه واقعیت مجازی حرکت کنند، دهها محصول مورد نیاز خود را بیابند و اگر بخواهند راجع به یک محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند و به صفحه راهنمای محصول دسترسی پیدا کنند.

“والمارت” با هدف ایجاد تجربه جدید خرید برای مشتریان خود، شروع به اجرای تعدادی از خدمات و فناوری‌ها کرده است که بسیاری از مردم از آنها به عنوان راه‌های جایگزین برای خرید استفاده می‌کنند. /ایسنا

مطالب مرتبط