نمایشگرهای تاشو مایکروسافت

حرکت مایکروسافت به‌سوی نمایشگرهای تاشو

به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت نیز به جمع آن دسته از شرکت‌هایی که به فکر تولید صفحه نمایش تاشو و منعطف افتاده‌اند، پیوسته است.

به گزارش آردی نیوز به نقل از وب سایت windowscentral حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتوانند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

البته شرکت‌های چینی هواوی و زد تی ای نیز به منظور رقابت با سامسونگ قصد معرفی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر را دارند. حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، شرکت آمریکایی مایکروسافت نیز با حق امتیاز جدید خود، قصد دارد تبلت یا دستگاه الکترونیکی جدیدی را ثبت، طراحی و تولید کند که نمایشگر آن تاشو و انعطاف‌پذیر بوده و همچون کتاب باز و بسته می‌شود.

مطالب مرتبط