ربات کانگور دستیار هوشمند برای کاربران

گروهی از پژوهشگران ژاپنی نوعی ربات طراحی کرده اند که از کانگورو الهام گرفته است. این ربات هوشمند می تواند مثل یک کانگوروی باهوش دستیار کاربران باشد. این ربات هوشمند درست مثل اسمش عمل می کند. یعنی درست مثل یک کانگورو، جالب است بدانید طراحان حتی ظاهر این ربات را نیز مثل کانگورو طراحی کرده اند. ربات مذکور  اخیرا در ژاپن رونمایی شده است. این ربات دارای 3 چرخ و قابلیت حرکت در ابعاد مختلف است. اما شاید یکی از برترین صفت این ربات را بتوان توانایی حل مسائل درست مانند یک منشی با تجربه دانست.

به گزارش آردی نیوز به نقل از سرویس آی تی انتخاب ، درواقع ربات مذکور می تواند کاربر را تعقیب کرده و البته وسایل سنگین  کاربر را تا خانه  جا به جا کند. درواقع وقتی خسته هستید و توان کار کردن هم ندارید، این ربات مثل یک رفیق صمیمی وارد عمل شده و بارهای شما را جا به جا می کند. سرعت این ربات نیز در نوع خود جالب توجه است و می تواند اشیاء را با سرعت  ۱۰کیلومتر در ساعت به مقصد برساند.

از دیگر مزایای این ربات می توان به  سیستم تشخیص موقعیت مکانی و جهت یابی اشاره کرد.افزون بر این می توانید ربات را به صورت اتومات یا دستی کنترل کنید.

شایان ذکر است ربات مذکور در مرحله آزمایشی قرار دارد و می تواند مرحله به مرحله پیشرفت کند. ظاهر این ربات بسیار جذاب است و می تواند برای تمامی مخاطبان قابل توجه باشد.

مطالب مرتبط