رونمایی ریزر از مدل جدید سری بلید

ریزر از مدل جدید سری بلید رونمایی کرد

کمپانی ریزر از جدیدترین مدل سری بلید رونمایی کرده که هر آنچه از یک نوت بوک گیمینگ سال ۲۰۱۸ انتظار دارید را به همراه دارد.

به گزارش آردی نیوز به نقل از گجت نیوز، در سال های اخیر بلید نقش مهمی را در لپ تاپ های ریزر ایفا کرده اما علی رغم بروزرسانی سری های کامپکت Stealth و پرچمدار پرو، این مدل میان رده از بهینه سازی قابل توجه بی بهره بوده و طراحی کلی آن از سال ۲۰۱۳ تقریبا ثابت مانده بود.

این کمپانی امروز مدلی جدید از سری بلید را معرفی کرده که شاهد تغییرات عمده ای در آن هستیم و از این میان می توان به بازسازی طراحی، نمایشگر بزرگتر، پردازنده Core i7 نسل هشتم و معماری Max-Q انویدیا اشاره کرد که بلید را در میان بهترین لپ تاپ های گیمینگ قرار می دهد.

افزایش سایز نمایشگر از ۱۴ به ۱۵.۶ اینچ علاوه بر کمک به تمایز بهتر این مدل با سری ۱۳.۳ اینچی Stealth، نظر گیمرها را نیز بیشتر به خود جلب خواهد کرد. از سوی دیگر این بهینه سازی تنها یک سانتی متر عرض را لپ تاپ را افزایش داده و بیشتر به لطف حذف حاشیه های نسبتا زیاد نمایشگر صورت گرفته است.

دستگاهی که کمپانی سازنده آن را کوچکترین لپ تاپ گیمینگ ۱۵.۶ جهان می خواند، پیکربندی های مختلفی را برای نمایشگر در اختیار کاربران قرار داده که شامل دو مدل با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ تازه سازی ۶۰ مگاهرتز یا ۱۴۴ مگاهرتز و مدل دیگری با رزولوشن 4k، پنل لمسی و پشتیبانی کامل از Adobe RGB است.

از نظر مشخصات سخت افزاری مدل های پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه M.2 SSD عرضه می شود اما امکان تعویض قطعات نیز فراهم بوده و کاربران می توانند از ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی لذت ببرند.

مطالب مرتبط