ساعت جدید اپل اکسیژن خون را اندازه می گیرد/ ویژگی آی پدهای جدید

اپل روز گذشته در مراسمی آنلاین از محصولات جدید خود از جمله سری ششم ساعت هوشمند،‌ آی پد و آی پد ایر همراه سرویس های فیتنس پلاس و اپل وان رونمایی کرد.

به گزارش پرس اسوسیشن، شب گذشته اپل در مراسمی آنلاین از محصولات جدید خود رونمایی کرد. هرچند سری آیفون ۱۲ میان محصولات معرفی شده، نبود، اما نسخه جدید آی پد، ساعت های هوشمند و سرویس های نوینی در این مراسم ارائه شدند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

اپل واچ سری ۶

جدیدترین ساعت هوشمند پرچمدار اپل تغییرات زیادی نسبت به نسخه سال گذشته نداشته اما شامل حسگر جدیدی برای رصد نشانگرهای سلامتی است. این حسگر با استفاده از نور  قرمز و مادون قرمز سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه گیری می کند. همچنین چند نسخه از بند ساعت  وقاب نیز رونمایی شدند. اپل واچ سری ۶ با قیمت ۳۷۹ پوند از ۱۸ سپتامبر(۲۸ شهریور) عرضه می شود.

اپل واچ SE

این نسخه جدید و ارزان از ساعت هوشمند اپل تقریبا همان ویژگی های اپل واچ سری ۶ را دارد اما با قیمت پایه  ۲۶۹ پوند عرضه می شود.  اپل این دستگاه را یک گجت پوشیدنی معرفی کرد که قابلیت های اپل واچ را در اختیار همه افراد قرار می دهد.

نسل هشتم آی پد

عملکرد هشتمین سری از  آی پد به شدت ارتقا یافته است. این دستگاه دارای تراشه A12 Bionic است. اپل ادعا می کند سرعت آی پد جدید سه بار بیشتر از  تبلت های پرفروش اندروید و ۶ بار سریع تر از لپ تاپ پرفروش کروم بوک(متعلق به گوگل) است. قیمت پایه این دستگاه ۳۲۹ پوند اعلام شده که از ۲۸ شهریور به بازار عرضه می شود.

 آی پد ایر

طراحی این دستگاه اپل نیز تغییراتی اساسی یافته و اکنون شامل پنل نمایشگری تمام صفحه شده است. دکمه خانه در آی پد ایر جدید حذف شده و نمایشگر ۱۰۹ اینچی دستگاه تا لبه دستگاه امتداد یافته است.

دوربین های این دستگاه نیز ارتقا یافته اند و در آن از تراشه A14 Bionic استفاده شده، بنابراین عملکرد آن نیز نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته است. البته آی پد ایر از ماه آینده و با قیمت پایه ۵۷۹ پوند به بازار عرضه می شود.

سرویس فیتنس پلاس

این سرویس اپل مجموعه ای از روتین ها و کلاس های ورزشی را با کمک مربیان حرفه ای ارائه می کند. کاربران آیفون، آی پد یا اپل تی وی می توانند از این سرویس استفاده کنند. علاوه بر آن سرویس فیتنس پلاس به اپل واچ و اپلیکیشن تمرین های ورزشی آن متصل است. این سرویس اطلاعات ورزش کردن کاربر را از طریق ساعت هوشمند جمع آوری می کند و به فرد نشان می دهد.

علاوه بر آن سرویس فیتنس پلاس به اپل موزیک متصل است و ۱۰نوع ورزش از جمله پیاده روی و دو روی تردمیل، جلساتHIIT، یوگا و غیره را شامل می شود.

این سرویس قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه می شود و حق عضویت ماهانه آن ۹.۹۹ پوند یا ۷۹.۹۹ پوند در سال خواهد بود.

سرویس اپل وان

این سرویس تجاری اپل و در حقیقت مجموعه ای از خدمات مختلف است. سرویس های زیر مجموعه اپل وان در سه سطح عرضه می شوند. بسته فردی شامل اپل موزیک، تی وی پلاس، اپل آرکید و ۵۰ گیگابایت حافظه آی کلاود با هزینه ۱۴.۹۵ پوند در ماه است.

 بسته خانواده شامل اپل موزیک، تی وی پلاس،آرکید و ۲۰۰ گیگابایت حافظه ذخیر آی کلاود است که قابلیت اشتراک گذاری بین ۶ عضو خانواده را دارد. هزینه ماهانه آن ۱۹.۹۵ پوند است.

سومین بسته که پرمیوم نام دارد شامل اپل موزیک، تی وی پلاس،آرکید،نیوز پلاس،فیتنس پلاس و دو ترابایت حافظه در آی کلاود با قیمت ماهانه ۲۹.۹۵ دلار است.

مطالب مرتبط