500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا به ایران می آیند.

سفر 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا به ایران

برای نخستین بار کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (2018 IASP) به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در این رویداد 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.

به گزارش آردی نیوز به نقل از ایسنا، برای نخستین بار کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (2018 IASP) به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در این رویداد 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (2018 IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

علی‌مرتضی بی‌رنگ، قائم مقام در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در دیدار با مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، گفت: معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از این کنفرانس حمایت معنوی می‌کند و با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان تعامل خواهد داشت.

لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در این دیدار با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در ایران، گفت: این دوره از کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریورماه امسال) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به تارنمای iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

مطالب مرتبط