عرضه آخرین دستاوردهای شرکت‌های داخلی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر

سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود تا آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری‌های این حوزه با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی ارائه شود.

به گزارش آردی نیوز، سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در روزهای 17 و 18 مهرماه سال جاری با هدف استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های داخلی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بررسی چالش‌ها و موانع این انرژی‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی از جمله بخش‌های این کنفرانس است، همچنین با همکاری آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر(آیرینا) دوره مدیریت پروژه نیروگاه‌های تجدیدپذیر برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی، اروپایی و آسیایی در حوزه‌های انرژی بادی، خورشیدی و برق آبی از دیگر بخش‌های سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدید پذیر ایران است. در این رویداد نمایندگانی از کشورهای هند، آلمان، چین و ترکیه حضور دارند.

این کنفرانس از سوی انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و با همکاری معاونت علمی‌ وفناوری ریاست‌جمهوری برپا می‌شود، و حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی زمینه را برای تعاملات این حوزه و سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط