رونمایی نقشه های «HD» تا سال 2020

نقشه های «HD» تا سال 2020 رونمایی می شوند

تا سال 2020 نقشه های هوشمند تحولی خیره کننده را تجربه خواهند کرد. این نقشه ها قرار است با کیفیت فوق العاده HD طراحی و عرضه شوند.

به گزارش آردی نیوز به نقل از سی نت، در حال حاضر کنسرسیوم نقشه برداری جهانی در تلاش است تا این نقشه تا سال 2020 به هدف اصلی خود یعنی اجرا نقشه های  HD برسد.

یکی از مهمترین موانعی که بر سر راه توسعه چنین نقشه هایی وجود دارد و سرعت طراحی این نقشه ها را کمی کند می کند، عدم وجود دسترسی به تصاویر با کیفیت بالا است.

سیستم OneMap Alliance قصد دارد این تغییرات را برای کاربران بین الملل اجرا کند. اما این هدف بلندپروازانه برای کاربران نیز بسیار ایده آل است. برای مثال شرایطی را در نظر بگیرید که شناخت و اطلاعات محدودی نسبت به فضاهای جدید دارید.

در این شرایط استفاده از نقشه های با کیفیت HD می تواند شرایطی ایده آل برای افراد به عنوان کاربران و حتی توسعه دهندگان فراهم کند.  جالب است بدانید شرکت پشتیبان این طرح،پیش از این متعلق به نوکیا بوده است. اما اکنون متعلق به یک کنسرسیوم به رهبری آئودی، بی ام وی و دایملر است.

رالف هرتویچ، معاون ارشد این طرح گفت: “با تهیه نقشه OneMap Alliance، خودروسازان می توانند نقشه ای را كه در سراسر مناطق هماهنگ هستند، مورد استفاده قرار گیرند.”

مطالب مرتبط