هدست واقعیت مجازی فیسبوک

هدست واقعیت مجازی فیسبوک معرفی شد.

هدست واقعیت مجازی فیسبوک رونمایی شد. هدستی که همانطور که وعده داده شده بود با قیمت 200 دلار به فروش می رسد.

به گزارش  آردی نیوز به نقل از سی ان بی سی، فیسبوک بالاخره بلیط ورود کاربران را به دنیای جذاب تکنولوژی واقعیت مجازی صادر کرد. این محصول که  Oculus Go نام دارد، تجربه ای منحصر به فرد از هر آن چه که بدان نیاز دارید را برای شما فراهم می کند.

با کمک این هدست شما می توانید فیلم های 360 درجه تماشا کنید، بازی کنید و همه تصاویر را با دیدی منحصر به فرد تماشا کنید. ترکیب واقعیت مجازی و سناریو را مدت هاست که در فیلم های تخیلی می بینیم. فیلم هایی که در آن ها یک نفر از هدست واقعیت مجازی استفاده می کند و سپس وارد جهان دیگری می شود، جهان های دیجیتال،وب، غول ها و …

جالب است بدانید که هدست جدید فیسبوک ترکیبی است از تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده . این ترکیب به شما اجازه می دهد، که دنیای واقعی را هنگام استفاده از تکنولوژی با دیدی منحصر به فرد ادراک کنید.

مدتی پیش بازی مشهور پوکمون موفق شد به واسطه تکنولوژی واقعیت مجازی شهرتی قابل توجه به دست آورد، اما اکنون شرکت های بزرگ فناوری در تلاشند تا این موفقیت را تکرار کنند.

برای  راه اندازی سیستم هدست واقعیت مجازی فیسبوک تنها کافیست،برنامه Oculus را در تلفن مبتنی بر اندروید  یا آی فون خود نصب کنید، سپس همزمان بازی ها و برنامه های دیگری مانند نتفلیکس، هولو و موارد دیگر را دانلود و نصب کنید.در نهایت نیز ، Oculus Go را روی سر خود قرار دهید، بلندگوهای داخلی را روی  گوش خود بکشید و هدست را روی چشم خود قرار دهید.

مطالب مرتبط