دستگاه هوشمند انتشار عطر رونمایی شد

یک استارت آپ فرانسوی از دستگاه هوشمند انتشار عطر رونمایی کرده که می تواند به طور دیجیتالی روغن های معطر را ترکیب کند و عطرهایی خاص بسازد. شرکت Artiris از این دستگاه رونمایی کرده که Compoz نام دارد. هزینه تولید عطر با این دستگاه بسیار گرانتر از یک شمع معمولی یا خوشبو کننده هوا است، به طوریکه گرانقیمت ترین عطر ساخت آن  به ۹۰۰ دلار می رسد.

اما این شرکت ادعا می کند عطری لوکس و مخصوص برای هر کار تولید می کند که علاوه برخوشبو کردن خانه روحیه فرد را نیز بهبود می دهد. مدل اولیه این دستگاه ۴۵۰ دلار هزینه دارد.

خاوری پورکینس مدیر ارشد بازاریابی شرکت فرانسوی می گوید: هنگامیکه وارد اتاقی خوشبو می شوید، احساس خوبی به شما دست می دهد. بنابراین هدف ما بهبود سلامت کاربر است و بهترین روش برای این منظور تولید یک عطر کاملا شخصی است.

«Compoz» یک جعبه کوچک مجهز به یک پروانه است که می تواند همزمان ۵ روغن را در خود نگه دارد. این دستگاه مجهز به یک اپلیکیشن است و کاربر می تواند میزان هر عطر را تنظیم کند. همچنین کاربر می تواند به وسیله یک نمایشگر روی دستگاه یا اپلیکیشن همراه آن را کنترل کند.

 شرکت فرانسوی روغن های معطر خود را می سازد که شامل ۲۵ عطر مختلف از جمله وانیل و ماندراین است. به گفته تولید کننده تمام عطرها طبیعی هستند./مهر

مطالب مرتبط