Liftware یک قاشق برای بیماران پارکینسونی

گجتی ساخته شده که مناسب افراد مبتلا به لرزش دست است. این وسیله لرزش دست کاربر را حس و خود را تثبیت می کند تا او بتواند به راحتی غذا بخورد. این گجت به افراد مبتلا به لرزش دست کمک می کند بدون استرس غذا بخورند.این گجت Liftware نام گرفته و می تواند لرزش دست کاربر را حس  و خود را تثبیت کند.

تصویر مرتبط

به گزارش آردی نیوز، در سال ۲۰۱۴ شرکت گوگل با پیوستن به استارتاپی تحت عنوان Liftware توانست محصول بسیار جالب اما در عین حال مفید برای کسانی که از بیماری پارکینسون رنج می‌برند به بازار عرضه کند. به طور کلی،‌ لیفتور یک دسته هوشمند است که بیماران می‌توانند از آن به عنوان قاشق و یا چنگال استفاده کنند. سازوکار این گجت به صورتی است که لرزش دست بیمار را به طرز قابل توجهی کاهش داده و فرد خواهد توانست با راحتی بیشتری از دستان خود استفاده کند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محصول، با وبلاگ سکان آکادمی همراه باشید.

نتیجه تصویری برای ‪Liftware‬‏

مشکلی که تمامی افراد پارکینسونی از آن هر روزه رنج می‌برند ناتوانی ایشان برای غذا خوردن است و هرچه این بیماری بیشتر پیشروی کرده باشد، امکان اینکه خود بیمار بتواند قاشق و یا چنگال را در دست گیرد کمتر و کمتر خواهد شد.

 

گجت Liftware که ۲۹۵ دلار آمریکا قیمت دارد، این امکان را برای بیماران فراهم خواهد آورد تا لرزش دست بیمار چیزی در حدود ۷۰ درصد کاهش یابد اما علاوه بر این، زمانی که یک بیمار پارکینسونی قادر می‌گردد بدون نیاز به کمک اطرافیان خود غذا میل کند، اعتماد به نفس از دست رفته وی مجدد باز خواهد گشت. شرکت سازنده ادعا می کند این گجت به طور متوسط تا ۷۶ درصد از لرزش قاشق یا چنگال می کاهد.

 

مطالب مرتبط