انتقال ایمن و راحت بیماران با تخت‌های هوشمند بیمارستانی

انتقال ایمن و راحت بیماران با تخت‌های هوشمند بیمارستانی

به گزارش فانا، شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید برانکارد هوشمندی شده است که به بیمار و پرستاران کمک می‌کند و حمل و نقل بیمار را راحت تر می‌کند.
مدیر این شرکت دانش بنیان در رابطه با این برانکارد هوشمند گفت: این برانکارد به صورت الکترونیکی و هوشمند بیمار را از روی یک تخت بر روی تخت دیگر جا به جا می‌کند.
وی ادامه داد: در گذشته اگر یک بیمار از اتاق عمل بیرون می‌آمد برای جا به جا کردن او به روش‌های بسیار آسان متوسل می‌شدند به این صورت که به کمک یک ملحفه بیمار را انتقال می‌دادند اما به کمک این برانکارد هوشمند دیگر به این صورت بیمار را انتقال نمی‌دهند بلکه خود برانکارد این کار را انجام می‌دهد.
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص چگونگی کارکرد این محصول هوشمند، بیان کرد: بر روی این برانکارد یک تیغه نازکی وجود دارد که به کمک آن بیمار را از روی تخت بلند می‌کنند و بر روی تخت دیگر قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه به کمک این برانکارد انتقال بیمار به صورت کاملا هوشمند انجام می‌شود، یادآور شد: بسیاری از افراد فکر می‌کنند به دلیل آنکه کار انتقال بیمار به صورت کاملا غیر مستقیم انجام می‌شود، خطرناک است اما ما ضمانت می‌دهیم که این کار به صورت کاملا راحت و با رعایت تمامی قوانین ایمنی انجام می‌گیرد.

مطالب مرتبط