این شلوار انجام حرکات یوگا را آسان می کند

شلواری برای یوگا تولید شده که مانند یک مربی کاربر را در انجام حرکات یوگا راهنمایی می کند. درهمین راستا یک شلوار ورزشی هوشمند به نام NadiX برای یوگا طراحی شده که مانند مربی صاحب خود را راهنمایی می کند. استارت اپWearaable X این شلوار را طراحی کرده که البته باید با دست شسته شود. گجت پوشیدنی دارای ۵ حسگر سرعت سنج و پانل ارتعاشی است که در آن بافته شده اند.  یک باتری قابل جابه جایی که به پشت زانوی چپ می چسبد، برق مورد نیاز حسگرها را تامین می کند. عمر  این باتری ۹۰ دقیقه است.

به گزارش آردی نیوز به نقل از نیواطلس، هنگام تمرین ورزش یوگا، مربی شاگردان خود را در انجام هر حرکت راهنمایی می کند. اما هنگامیکه فرد به تنهایی مشغول انجام این ورزش است، ممکن است اشتباهاتی انجام دهد.

این سیستم همچنین شامل یک اپلیکیشن iOS است که به طور بصری و کلامی کاربر را در انجام حرکات یوگا راهنمایی می کند.

حسگرهای سرعت سنج با استفاده از بلوتوثLow Energy اطلاعات را به اپلیکیشن منتقل می کنند. اپلیکیشن نیز جهت گیری ترکیبی شتاب سنج را تجزیه و تحلیل می کند تا نوع حرکت یوگا را تعیین کند. در مرحله بعد با فعال سازی پنل های ارتعاشی به کاربر اعلام می کند باید روی کدام ماهیچه ها تمرکز کند.

علاوه برآن اپلیکیشن پیشرفت کاربر را رصد و حرکاتی را پیشنهاد می کند. همچنین به کاربر اجازه می دهد شدت ارتعاش پنل ها را تنظیم کند./ خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط