برگزاری مدرسه پاییزه مغز و ذهن با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی

برگزاری مدرسه پاییزه "مغز و ذهن " در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی، مدرسه پاییزه “مغز و ذهن ” را برگزار می‌کند. با هدف ترویج و گسترش دانش علوم شناختی و افزایش آگاهی‌ها در زمینه ساختار و فعالیت‌های مغز، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه علوم و فن‌آوری‌های شناختی، مدرسه پاییزه ” مغز و ذهن : تغییر پذیری و بازگشت پذیری” را برگزار می‌کند.

به گزارش آردی نیوز به نقل از ایسنا، در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون “دنیای شگفت انگیز مغز”، بازگشت پذیری توانایی‌های از دست رفته مغزی، ” تصویر برداری کارکرد مغز”، “روش‌های تحریک مغزی”، “ارزیابی شناختی “، “رباتیک شناختی “، “بازی‌های شناختی “، “تحریک مغزی “، بازتوانی عصبی – شناختی ” و نیز “نقش فرایندهای شناختی ضمنی در رفتارهای اعتیادی” توسط اساتید مجرب تدریس و تشریح می‌شود.

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران همزمان با مدرسه پاییزه مغز و ذهن که از هفتم تا سیزدهم مهرماه امسال دایر می‌شود، همچنین به منظور شناسایی استعدادهای پژوهشی و پویا سازی مراودات علمی، مسابقه‌ای را با موضوع ” ایده پژوهشی برتر ” نیز برگزار می‌کند.

این مرکز آموزشی دراطلاعیه‌ای از تمامی دانشجویان، پژوهشگران و اساتید علاقه‌مند به موضوعات علوم شناختی و علوم اعصاب‌شناختی دعوت کرد در یک فضای دوستانه با ارایه “خلاقیت پژوهشی” خود، با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مطالب مرتبط