تاکسی پرنده آئودی و ایرباس در آسمان ها ویراژ می دهد

کمپانی های آئودی و ایرباس به زودی نخستین تاکسی پرنده خود را در آسمان ها به پرواز در می آورند.بر اساس گزارش ها، دولت آلمان با این 2 شرکت تفاهمنامه ای مشترک امضا می کند.بر این اساس از این پس شرکت های مذکور می توانند در حوزه آزمایش تاکسی های پرنده نیز امیدوار باشند.

به گزارش آردی نیوز به نقل از سرویس آی تی انتخاب ، شرکت خودروسازی آئودی و کمپانی ایرباس از مدتی پیش اعلام کردند خودرویی مشترک را طراحی کرده اند، که قرار است مسیرهای مختلف را با پرواز طی کند.

نکته مهم در این میان حمایت آلمان  از تلاش های آئودی و ایرباس در حوزه  اتومبیل های پروازی است. هر 2 شرکت می توانند  به آزمایش تاکتیک های هوایی در داخل و اطراف شهر باواریا اقدام  کنند.

پیش بینی می شود این موضوع به رشد و توسعه سریع شهرهای آلمان کمک کند .آئودی و ایرباس در حال حاضر در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین هیبریدی در ژنو فعالیت می کنند.

اندرس اسکوئر، وزیر حمل و نقل آلمان، در بیانیه ای گفت: “تاکسی های پروازی دیگر چشم اندازهای بلندمدت نیستند، بلکه می توانند از این پس تبدیل به چشم اندازهایی در دسترس و کوتاه مدت شوند.این تاکسی های پروازی یک فرصت بزرگ را برای نسل بعدی فراهم می کنند.” / سی نت

 

مطالب مرتبط