تغییر بسته بندی گوشت یخ زده

توسعه شبکه فروش و اثرگذاري بيشتر بر بازار محصولات يخ زده

شرکت PrimarySelect براي توسعه شبکه فروش و اثرگذاري بيشتر بر بازار محصولات يخ زده با همکاري شرکت Angle بسته بندي گوشت يخ زده خود را تغيير داده است.

به گزارش آردی نیوز، شرکتPrimarySelect براي توسعه شبکه فروش و اثرگذاري بيشتر بر بازار محصولات يخ زده با همکاري شرکت Angle بسته بندي گوشت يخ زده خود را تغيير داده است. Primary Select يک برند گوشت يخ زده متعلق به صنايع Farmlands در نيوزلند است که متخصص در توليد گوشت و ديگر محصولات غذايي براي عمده فروشان، خرده فروشان و صنعت سرويس دهي مواد غذايي مي باشد. شرکت Farmlands براي بدل ساختن برند PrimarySelect به يک برند با کيفيت که بالاترين کيفيت ممکن محصولات گوشت آماده را به مصرف کننده القاء کند، از شرکت طراحي Angle کمک خواست. بسته بندي جديد به نام برند « انتخاب برتر» زندگي دوباره بخشيد. اين کار با يک تايپوگرافي دست ساز، خطوط و فريم هاي جديد و يک زمينه آبي رنگ در جلوي هر بسته که به صورت مات چاپ شد، انجام گرفت. کيسه ها به صورت زيپ دار توليد شد تا سهولت بيشتري براي مصرف داشته باشد، ضمن اينکه پشت بسته شفاف است و محتوي بسته کاملاً قابل مشاهده است. هر بسته بندي داراي تايپوگرافي مستقل و خطوط و فريم هاي متفاوت است در حالي که از امنيت کافي براي حمل و نقل برخوردار است.

براي ايجاد وابستگي به بسته هاي سنتي از تصاوير يک وزنه قديمي و يک ساتور قصابي بهره گرفته شده به علاوه اينکه سايه‌هاي در نظر گرفته شده براي فونت‌هاي هر بسته،مشابه با فونت‌هاي نوشته شده بر روي تخته هاي گچي قصابي هاي قديمي جلوه مي کند. بسته هاي قديمي داراي برچسب‌هايي بود که بر روي خارج کيسه قرار مي گرفت. قرار گرفتن بسته در يخچال ها و فريزرها موجب ميشد که اين برچسب‌ها به سادگي جدا شود.

استفاده از بسته بندي جديد موجب شد که بسته ها به خوبي در يخچال ها و فريزرهاي فروشگاه ها و سوپرمارکت ها ديده شود و به انتخاب اول خريداران منتهي شود. نه بسته بندي با تکه‌هاي مختلفي از گوشت گوسفند، بز، مرغ و خوک تا کنون با بسته بندي جديد به بازار عرضه شده است. تمامي بسته ها داراي ابعاد 300 در400 ميلي متر هستند.

مطالب مرتبط