تولید پیراهن های هوشمند که می توانند به تلفن هوشمند اندروید شما وصل شوند

هنگامی که ما به پوشیدنی های هوشمند فکر می کنیم ، احتمال دارد که فوراً به یاد ساعتهای هوشمندی که برنامه  آن ها روی تلفن همراه اجرا می شوند بیفتیم و دست بندهای سلامتی که مثلا چقدر در طول روز قدم زده ایم. برند پوشاک Arrow در تلاش است تا این تعریف را گسترده تر کند و این تکنولوزی در چیزی به کار ببرد که اکثر ما از آن استفاده می کنیم یعنی پیراهن های رسمی.
آخرین تولیدات پیراهن های هوشمند Arrow ، که با تراشه های ارتباطی نزدیک (NFC) فعال هستند ، می توانند به تلفن هوشمند اندروید شما وصل شوند.
NFC یک روش ارتباط الکترونیکی بی سیم بین دو دستگاه سازگار است ، برای ارسال و دریافت اطلاعات که بیشتر تلفن های اندرویدی به طور پیش فرض این ویژگی را دارند. این پیراهن که اسمارت شرت (Smart Shirt) نام دارد از تراشه NFC استفاده می کند که با اطمینان بالا در داخل دکمه آستین سمت چپ قرار می گیرد. شما نمی توانید به این تراشه ریز در پیراهن دسترسی پیدا کنید زیرا بین لایه های پارچه مخفی است و شست وشوی مداوم هم به آن آسیب نمی رساند.
اگر می خواهید پیراهن را با تلفن اندرویدی خود جفت کنید ، باید ویژگی NFC را در در گوشی خود فعال و برنامه Arrow را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید.
پس از دانلود برنامه ، از طریق یک پروسه مرحله به مرحله برای تنظیم شناسه کاربری خود را می سازید. این برنامه را می توان با حساب های Facebook و LinkedIn خود لینک کرد. پس از اتمام این کار، می توانید با فشار دادن دکمه سمت چپ پیراهن هوشمند ، کارهای خاصی را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، تراشه با استفاده از برنامه Arrow پیکربندی شد تا برنامه ایمیل BlackBerry Hub را در تلفن هوشمند OnePlus 3 باز کند.
برای این کار ، صفحه تلفن باید روشن شود. سپس به راحتی می توانید دکمه پیراهن را بزنید تا سریع برنامه ها باز شود. این دسترسی یک بار به برنامه ها داده می شود تا هر زمان که می خواهید در طول روز دسترسی سریع به برنامه های خاص داشته باشید و به طور مکرر دسترسی پیدا می کند.
شما حتی می توانید آن را تنظیم کنید تا موسیقی مورد علاقه خود را از طریق تلفن یا هر بلندگو بلوتوث جفت شده پخش کنید. ما توانستیم با بلندگوهای Bang & Olufsen BeoPlay S3 جفت شویم. با این وجود ، برنامه Arrow فقط لیست های پخش را از برنامه موسیقی Google Play انتخاب می کند. در حال حاضر با برنامه های پخش موسیقی مانند Saavn ادغام نمی شود ، در صورتی که کل کتابخانه آهنگ شما از این برنامه خاص باشد ، می تواند یک محدودیت باشد.
برنامه Arrow همچنین دارای ویژگی معروف به Phone Modes است که به شما امکان می دهد مشخصات صوتی تلفن اندرویدی را تغییر دهید و همچنین برخی از ویژگی های دستگاه را فعال یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال ، حالتی وجود دارد که در آن می توانید سطح روشنایی صفحه نمایش تلفن ، Wi-Fi و Bluetooth را کنترل کنید.
این پیراهن از موادی ساخته شده است که بسیار بادوام، سبک و راحت هستند و این از اهمیت بالایی برخوردار است. ماده مورد استفاده شده در این پیراهن از پنبه است و در سایز های متفاوت و با گزینه های رنگی مختلف در دسترس است. قابلیت تنفس آن بسیار خوب و در طول تابستان بسیار خنک است.
پیراهن Arrow Smart تنها ۱۴دلار قیمت دارد و می تواند یک پوشیدنی جالب برای کار باشد.
با خریدن این پیراهن دفعه بعد که می خواهید تلفن هوشمند خود را قبل از ورود به جلسه سایلنت کنید کافی است روی دکمه پیراهن هوشمند خود ضربه بزنید.

پیراهن هوشمند جهان Arrow، اولین پیراهن هوشمند - لباس هوشمند, تکنولوژی نساجی, تکنولوژی تولید, پیراهن, پارچه هوشمند

منبع: وب سایت نساجی
مطالب مرتبط