کیوسک فناورانه برای امور شخصی

در این کیوسک های فناورانه به امور شخصی خود بپردازید.

به تازگی کیوسک هایی در فرودگاه نیویورک نصب شده که مجهز به وای فای، نور قابل تنظیم و بلند گو است و افراد می توانند در آن به کارهای تجاری خود برسند.

به گزارش آردی نیوز به نقل از سی ان ان، به تازگی در فرودگاه لاگاردیا در نیویورک کیوسک هایی مجهز به وای فای و شارژ یو اس بی قرار داده شده اند. مسافران می توانند در این کیوسک های کوچک فعالیت های تجاری خود را انجام دهند.

 شرکتی به نام Jabbrrboxes این کیوسک ها طراحی کرده که می توان از آن برای هر مقصودی استفاده کرد. ایده اصلی این خدمت ارائه اکوسیستمی سریع و قابل رزرو برای حفظ حریم شخصی است. در این کیوسک ها اینترنت وای فای، شارژ یو اس بی، نور قابل تنظیم، رصد کننده پروازها و بلند گو تعبیه شده است.

درحال حاضر می توان با پرداخت ۱۰ دلار  به مدت ۱۵، با پرداخت ۱۵ دلار به مدت ۳۰ دقیقه و با پرداخت ۳۰ دلار به مدت یک ساعت از این کیوسک های فناورانه استفاده کرد.

همچنین برای اینکه کاربر در کیوسک احساس خفگی نکند، فضایی اضافه در آن در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر این کیوسک ها فقط در ترمینال «ب» فرودگاه لاگاردیا ارائه شده اند و برای مسافران ایرکانادا، ساوث وست، یونایتد و آمریکن ایرلاینز خدمت  رسانی می کنند.

 کیوسک های Jabbrrboxes علاوه برفرودگاه ها در شهرهای سراسر جهان نیز آزمایش شده اند. طبق نوشته وب سایت این شرکت کیوسک ها در لس آنجلس، نیویورک، شیکاگو، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، سیاتل، بوستون و واشنگتن دی سی ارائه شده اند. کیوسک مذکور در سطح بین الملل نیز در لندن، سئول، سیدنی وهنگ کنگ ارائه شده است. /مهر

مطالب مرتبط