دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

به گزارش آردی نیوز، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.

این نمایشگاه ۱۱دوره موفق را پشت سر گذشته است. نگاه آماری به دوره های گذشته نشان می دهد این نمایشگاه با همه مشکلات و مسائل پیش رو توانسته است روند رو به رشدی را طی نماید. به طوری که تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه از ۲۹۴ شرکت داخلی و خارجی در دوره نخست به بیش از ۱۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در دهمین دوره افزایش یافته است.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست مهرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است. علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.

مطالب مرتبط