رنو با انتشار تصاویری از نسل جدید مدل مگان از انقلابی دیجیتال در مدل‌های آینده‌اش خبر داد

رنو با انتشار تصاویری از نسل جدید مدل مگان از انقلابی دیجیتال در مدل‌های آینده‌اش خبر داد. مدل جدید مگان الکتریکی است و تا پایان سال جاری میلادی به بازار می‌آید.

در تصاویری که رنو منتشر کرده، داشبوردی دیجیتال نشان داده می‌شود که نمایشگری شبیه به حرف لاتین L دارد و با الهام از کانسپتی طراحی شده که سال گذشته نمایش داده شد. ژیل ویدال، مدیر طراحی رنو در برنامه‌ای اینترنتی گفت که با آمدن مگان جدید تغییری اساسی در طراحی داخلی محصولات رنو آغاز خواهد شد.

Mercedes- Benz представил флагманский электрический седан EQS

رنو سال گذشته کانسپتی از مگان جدید نمایش داد که گفته می‌شود تا ۹۵ درصد شبیه به مدل نهایی است. مگان با ماشین‌های الکتریکی فولکس‌واگن، هیوندای و پژو و سیتروئن رقابت می‌کند. قدرت موتور ماشین ۲۱۷ اسب بخار است و قوی‌ترین مدل می‌تواند با هر بار شارژ تا ۴۵۰ کیلومتر حرکت کند.

نو برای ساخت نرم‌افزار داشبورد دیجیتال مگان با شرکت گوگل همکاری می‌کند. پلتفرم ماشین هم با همکاری نیسان ساخته شده است. قرار است در پنج سال آینده ۲۴ مدل مختلف روی این پلتفرم تولید شود. نیسان تاکنون با این پلتفرم یک شاسی‌بلند به بازار عرضه کرده و میتسوبیشی هم در آینده از آن برای ساخت ماشین‌های الکتریکی استفاده خواهد کرد.

大屏设计科技范十足,雷诺发布梅甘娜E-Tech纯电动车预告图-新浪汽车

مطالب مرتبط