ساخت پهپاد زیردریایی که می‌تواند تصویربرداری زیر آب را با کیفیتی منحصر به فرد ارائه دهد

یک شرکت چینی پهپاد زیردریایی ساخته که می‌تواند تصویربرداری زیر آب را با کیفیتی منحصر به فرد ارائه دهد.

به گزارش  گیزمگ، سال گذشته استارتاپ چینی “یوکن”( Youcan) توانست پهپاد زیردریایی خود را به تولید برساند. حال این شرکت با محصولی جدید بازگشته و پهپاد خود را بروزرسانی کرده است.

این پهپاد ” BW Space” نام دارد و نسخه پیشرفته آن قادر است تا عمق ۱۰۰ متری زیر آب برود.  کاربر پهپاد می‌تواند با استفاده از یک ریموت مجهز به صفحه نمایش “ال‌ای‌دی”( LED) و از فاصله ۵۰۰ متری، پهپاد را کنترل کند.

علاوه بر آن با استفاده از یک اپلیکیشن که روی سیستم عامل‌های اندروید و ” iOS ” قابلیت اجرایی شدن دارد، در موبایل یا تبلت هم می‌توان پهپاد را به کنترل خود درآورد.

نسخه بروزسانی شده این پهپاد جمع‌وجورتر است و باطری لیتیومی ۹ هزار و ۶۰۰ میلی آمپرساعتی آن برای استفاده ۴ ساعتی از آن مناسب است.

بزرگنمایی دوربین نوری پهپاد ۶ برابر بیشتر از نسخه پیشین است و چراغ‌های آن هم بر اساس میزان روشنایی آب تنظیم می‌شود. پیش فروش این محصول با قیمت هزار و ۶۹۹ دلار اعلام شده و تاریخ فروش‌ آن  از تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری است .البته قیمت فروش محصول در آن زمان هزار و ۹۹۹ دلار خواهد بود.

The complete BW Space Pro Zoom package

The drone's dual spotlights automatically adjust their output according to ambient lighting conditions

The user can be located anywhere within 500 m (1,640 ft) of the Wi-Fi repeater, utilizing a dual-joystick LED-screen-equipped remote to control the drone

The Pro is more compact than the original, while at the same time featuring an additional vertical thruster

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط