مایکروسافت واقعیت ترکیبی را کاربردی می‌کند.

مایکروسافت واقعیت ترکیبی را کاربردی می‌کند.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ خود که دیشب برگزار شد چندین سرویس و نرم‌افزار جدید را معرفی کرد. یکی از این نرم‌افزارها با دستگاه هلولنز مایکروسافت کار می‌کند layout نام دارد. این نرم‌افزار به کاربران در چیدمان وسایل کمک می‌کند. با استفاده از layout به سادگی می‌توانید وسایل محیط کار، انبار یا منزل خود را در سر جای خود قرار دهید.

به گزارش آردی نیوز به نقل از آی تی ایران، مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ خود که دیشب برگزار شد چندین سرویس و نرم‌افزار جدید را معرفی کرد. یکی از این نرم‌افزارها با دستگاه هلولنز مایکروسافت کار می‌کند layout نام دارد. این نرم‌افزار به کاربران در چیدمان وسایل کمک می‌کند. با استفاده از layout به سادگی می‌توانید وسایل محیط کار، انبار یا منزل خود را در سر جای خود قرار دهید.

برای استفاده از layout فقط کافی است تا شی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با هلولنز به محلی بروید که می‌خواهد آن شی را آنجا قرار بدهید. بعد از قرار گرفتن در محل هدست را روی سر بگذارید و حالا می‌توانید آن جسم را در اندازه واقعی به صورت مجازی در آن فضا مشاهده کنید و بهترین جای ممکن برای قرار گرفتن آن را به سادگی انتخاب کنید.

ین نرم‌افزار قدرتمند و کاربردی می‌تواند به شما در چیدمان مبل‌ها و وسایل منزل، میز کار در دفتر و یا ابزارهای سنگین صنعتی در کارخانه‌ها کمک کند. همکاری مایکروسافت و ادوبی هم نشان دهنده جدی بودن این پروژه است و احتمالا به زودی شاهد آپدیت‌های بیشتر layout خواهیم بود.

مایکروساف سال ۲۰۱۵ با محصولی انقلابی وارد حوزه واقعیت ترکیبی شد. با اینکه بیشتر از ۳ سال از عمر هلولنز می‌گذرد اما همچنان این هدست بدون رقیب بهترین دستگاه واقعیت ترکیبی دنیا است. حالا معرفی نرم‌افزار کاربردی layout اهمیت این تکنولوژی یک پله بیشتر می‌شود.

مطالب مرتبط