کشف ناشناخته‌ها با میکروسکوپی با قدرت زوم هزار برابر و وضوح HD

به تازگی یک میکروسکوپ طراحی شده که مجهز به دوربینی با قدرت بزرگنمایی هزار برابر است و بدون دردسر به شما امکان مشاهده دقیق‌ترین و جذاب‌ترین جزئیات دنیا را با وضوح HD می‌دهد.

به گزارش آردی نیوز و به نقل از ساینس، میکروسکوپ وسیله‌ای است که صدها سال است کنجکاوترین ذهن‌های جهان را به سمت خود کشانده و موجب بسیاری از پیشرفت‌های علمی شده است.

از وقتی که یونانیان باستان شروع به پر کردن گلوله‌های شیشه‌ای با آب برای بررسی ناشناخته‌ها کردند، میکروسکوپ‌ها نقش بی‌نظیری در اکتشافات بزرگ و پیشرفت‌های تکنولوژیکی جهان ایفا کرده‌اند.

با این حال، اکتشافات احتمالی و دستاوردهای علمی بزرگ در آینده بدون پیشرفت در فناوری میکروسکوپ‌ها ممکن نخواهد بود.

اکنون این میکروسکوپ-دوربین که تا هزار برابر قدرت بزرگنمایی دارد و تصاویر را با کیفیت 1080p نشان می‌دهد، با قیمتی باورنکردنی امکان تصویربرداری از وسایل و موجودات مختلف را فراهم کرده است.

قیمت این گجت تنها 38.99 دلار است.

قدرت زوم  1000xهمراه با وضوح HD در این میکروسکوپ چیزی است که امکان بررسی همه چیز از جواهرات گرفته تا تراشه‌های ‌الکترونیکی و پوست انسان و حیوانات را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین جزئیات جهان را مشاهده کنیم.

این میکروسکوپ هر جسم را تا 1000 برابر اندازه واقعی آن بزرگ می‌کند و دارای یک حسگر تصویر پویا همراه با هشت چراغ ال‌.ای‌.دی سفید فوق‌العاده روشن برای به تصویر کشیدن تصویری فوق العاده واضح و دقیق است.

شما می‌توانید با استفاده از دوربین این میکروسکوپ از اجسام مورد نظر خود عکس بگیرید و آنها را تنها با یک کلیک در کامپیوتر خود ذخیره کنید. /ایسنا

مطالب مرتبط