۴ فناوری نوین که در نمایشگاه ۲۰۲۰ CES خواهیم دید

هفته آینده نمایشگاه فناوری ۲۰۲۰CES از روز هفتم تا دهم ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود تا جدیدترین تجهیزات الکترونیکی جهان را به نمایش بگذارد. نمایشگاه بین‌المللی CES انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند. این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار می‌شود که بیش از ۴۰ سال به عنوان مکانی تأیید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این سکوی جهانی معرّف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

به گزارش آردی نیوز و به نقل از تک‌ رادار، طی این خبر قصد داریم چهار فناوری عجیب را که ممکن است در نمایشگاه فناوری ۲۰۲۰CES از آنها رونمایی شود را معرفی کنیم.

تخته موج سواری ” Waydoo Flyer “

شرکت “وایدوتک”(waydootech) اخیرا موفق به توسعه تخته موج سواری هیدروفویل الکتریکی شده است که می‌تواند بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به موج سواری باشد. تخته موج سواری مذکور “Waydoo Flyer ” نام دارد و با طراحی زیبا و فناوری داخلی پیشرفته تجربه منحصر به فردی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. درون این تخته یک باتری شش هزار واتی تعبیه شده است و با هر بار شارژ می‌توان تا ۷۵ دقیقه از آن استفاده نمود. کاربران می‌توانند سرعت تخته موج سواری را با یک کنترل دستی بی‌سیم مجهز به بلوتوث تنظیم کنند. قیمت این تخته ۶ هزار و ۴۹۵ دلار خواهد بود.

پریز برق هوشمند “Hide”

در برخی مواقع ممکن است پریزهای برق در مکان‌هایی قرار داشته باشند که از زیبایی بخشی از خانه بکاهند اما دیگر جای نگرانی نیست چرا که یک شرکت “Italy Innovazioni” اخیرا موفق به توسعه پریز برق هوشمند “Hide” شده است که علاوه بر طراحی زیبا بسیار هوشمند است. طراحان داخلی می‌توانند به راحتی این پریزها را در داخل دیوار قرار دهند. قیمت این پریزهای هوشمند ۹.۹۹ دلار است.

پدهای درام “Redison Senstroke”

شرکت “Redison” اخیرا موفق به طراحی پدهایی شده است که کودکان می‌توانند توسط این پد و چوب‌هایش بدون سر و صدای خیلی زیاد تمرین درام انجام دهند. افراد علاقه‌مند به نواختن درام می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند و یکی از نکات جالب قابل حمل بودن این ابزار است. همچنین کاربران توسط برنامه Noise-wise می‌توانند قطعاتی که نواخته‌اند را ضبط کنند. قیمت این پد و چوب‌هایش ۱۷۵ دلار است.

اسپیکر پوشیدنی “BassMe”

شرکت BassMe اخیرا موفق به توسعه اسپیکری شده که کاربران با قرار دادن آن بر روی قفسه سینه خود می‌توانند ضربات موسیقی که گوش می‌دهند را کاملا احساس کنند و حس بی نظیری را تجربه کنند. بلندگویی که این شرکت توسعه داده است توسط بلوتوث قابل اتصال به هر هدفونی است و بار هر بار شارژ کاربران می‌توانند تا شش ساعت از آن استفاده کنند. اسپیکر  BassMe برای کنسول‌های بازی، بازی‌های واقعیت مجازی، تلفن‌های هوشمند،  تبلت‌ها و سینمای خانگی طراحی شده است. این بلندگو در حال حاضر در برخی از سینماها در جنوب فرانسه نیز موجود است. این ابزار پیش از آغاز نمایشگاه، جایزه “CES Innovation Award ۲۰۲۰” را دریافت کرده است. قیمت این اسپیکر ۱۲۹ یورو است. /ایسنا

مطالب مرتبط