همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران

آغاز همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان

همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با حضور بیش از 1000 میهمان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا در دانشگاه سمنان آغاز شد.

به گزارش آردی نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا،دکتر سیف‌الله سعدالدین در حاشیه آیین افتتاح این همایش بین‌المللی اظهار کرد: همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از امروز آغاز و تا ششم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی از حضور ده‌ها چهره برجسته علم مکانیک در این همایش بین‌المللی خبر داد و افزود: در مجموع 800مقاله در دو قالب سخنرانی و پوستر در این همایش معتبر بین‌المللی ارائه می‌شود.

دبیر همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از حضور دو چهره برجسته مکانیک دنیا در این همایش بین‌المللی به عنوان سخنران خبر داد و گفت: پروفسور آدریان بجان و پروفسور یونس سنجل از برجسته‌ترین اساتید مکانیک در دنیا هستند که در این همایش به سخنرانی می‌پردازند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: اضافه کرد: همچنین دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر میهمانان بلندپایه امروز همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه سمنان است.

وی از برپایی 13  نشست علمی موازی در بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاهی در 25 غرفه،برگزاری 10کارگاه علمی آموزشی با حضور اساتید داخلی و خارجی و…از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه است.

سعدالدین با بیان اینکه مقالات ارائه شده به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه می‌شوند تصریح کرد: علاوه بر میهمانان خارجی که از کشورهای امریکا، انگلیس، پرتقال؛ چین، و…در این همایش حضور دارند، اساتید زیادی از دانشگاه‌های داخلی و همچنین فعالان علمی ایرانی خارج از کشور بسیاری نیز نیز در این همایش علمی حضور دارند.

مطالب مرتبط