مسواک زدن در 10 ثانیه!

“انجمن دندانپزشکی آمریکا”(ADA) توصیه می‌کند که بهتر است دندان‌ها را دو بار در روز به مدت ۲ دقیقه مسواک کرد. شرکت فرانسوی “FasTeesH” مدعی شده است که می‌توان تنها در عرض ۱۰ ثانیه دندان‌ها را به خوبی تمیز کرد. این شرکت مسواکی تولید کرده است که ” Y-Brush” نام دارد و به جای اینکه نیاز باشد هر دندان به صورت جداگانه مسواک شود، به یک باره نیمی از دندان‌ها را تمیز می‌کند.

اسم مستعار این محصول “مسواک ۱۰ ثانیه‌ای” است. ” Y-Brush” شبیه مسواک‌های معمولی نیست و به محافظ‌های دندان در ورزش‌های رزمی شباهت دارد. بُرس‌های این مسواک از جنس نایلون است و با زاویه ۴۵ درجه روی سطح آن قرار گرفته است.

۴۵ رجه زاویه مناسبی است که به تایید “انجمن داندنپزشکی آمریکا” رسیده است. گفتنی است این مسواک در ۴ اندازه متفاوت ساخته شده است و هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند.

” Y-Brush” به هنگام قرار گرفتن روی دندان‌ها به لرزش در می‌آید و در بخش تنظیمات مسواک ۳ نوع لرزش وجود دارد که کاربر می‌تواند به دلخواه به انتخاب آنها بپردازد.

قیمت این مسواک ۱۲۵ دلار تعیین شده است و قیمتش با یک مسواک برقی یکسان است. این محصول یک دسته، یک محافظ، یک شارژر و یک وسیله برای ریختن خمیردندان دارد.

مطالب مرتبط