به گزارش فلش نورد، عطرهایی با بوی بدن انسان توسط شرکت میروم هلسینکی معرفی شدند.
خاطر نشان می شود که یکی از اجزای عطر علاوه بر مواد سنتی تشکیل دهنده عطر، عرق کلیه کارمندان این شرکت بود.
لیلی ارمزی کارشناس با تجربه گفت: “این عطر نشان دهنده شور و شوق خلاق ما است، یعنی هیجان، مور مور شدن پوست و تپش قلب در طی این فرایند خلاق. از این گذشته، همچنین به نوبه خود نیاز به فداکاری و کار تیمی نیز دارد.”
این عطر به بخشی از کمپین جذب نیرو تبدیل شده است و کارمندان شرکت به هر متقاضی مورد نظر خود یک بطری عطر می دهند.